Warunki Uczestnictwa w Programie lojalnościowym „KOCHAM WINO”
1. Wstęp i definicje
1.1. Niniejszy dokument (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady funkcjonowania Programu lojalnościowego „KOCHAM WINO” (dalej jako: „Program Lojalnościowy”, „Program” lub „Klub”) oraz warunki Państwa uczestnictwa w Programie (Klubie „KOCHAM WINO”), w tym zasady przyznawania uczestnikom Programu (Klubu) rabatów, czy gromadzenia i wykorzystywania Punktów poprzez skuteczne polecenie Aplikacji i dokonywanie zakupów zgodnie z Regulaminem.
1.2. Terminy użyte w niniejszym Regulaminie otrzymują następujące znaczenie, o ile z kontekstu w jakim zostały użyte, nie wynika inaczej:
- AMBRA lub Organizator – AMBRA BRANDS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska
336, 02−819 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000759267, posiadająca NIP: 951−23−10−694 oraz REGON: 142405847, będąca organizatorem Programu Lojalnościowego.
- Ankieta Uczestnika – formularz składany przez osobę przystępującą do Programu Lojalnościowego, zawierający dane osobowe Uczestnika. Wypełnienie Ankiety Uczestnika w formie elektronicznej będzie równoznaczne z założeniem Konta w Aplikacji na zasadach opisanych w odrębnym regulaminie.
- Aplikacja – oprogramowanie mobilne (dostępne po zainstalowaniu na urządzeniu końcowym), za pośrednictwem którego możliwe jest przystąpienie i uczestniczenie w Programie
Lojalnościowym. Szczegółowe zasady dotyczące korzystania z Aplikacji dostępne są w regulaminie Aplikacji pod adresem: https://centrumwina.pl/wpcontent/uploads/2023/07/230704_Regulamin-Aplikacji-KW.pdf Administratorem Aplikacji jest AMBRA. Aplikację można pobrać poprzez Google Play lub App Store.
- Asortyment – wszelkie produkty, w tym wina i inne napoje alkoholowe oraz akcesoria winiarskie oferowane przez Sklep „Centrum Wina, Distillers Limited” lub Sklep Partnerski, w przypadku których Uczestnik Programu może wykorzystać zgromadzone w Programie Punkty zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu.
- Biuro Obsługi KOCHAM WINO – elektroniczne centrum obsługi klienta, które pod wskazanym adresem e−mail kochamwino@kochamwino.com.pl udziela informacji o zasadach i ofercie
Programu Lojalnościowego, udziela informacji na temat Salda Punktowego Uczestnikowi Programu, przyjmuje informacje o zmianie danych osobowych podanych przy zgłoszeniu do Programu, zgłoszenia uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży Karty KOCHAM WINO (w formie fizycznej) oraz przyjmuje zgłoszenia reklamacji.
- Cena regularna – cena wyjściowa produktu brutto, niepomniejszona o rabat (cena detaliczna brutto).
- Karta KOCHAM WINO – zawierająca indywidualny numer karta rabatowa, oznakowana logo Programu, wydawana Uczestnikowi, służąca do identyfikacji członka klubu „Kocham Wino” (Uczestnika Programu). Karta jest wydawana w formie fizycznej lub w formie cyfrowej dostępnej jako wirtualna karta. Warunkiem otrzymania wirtualnej Karty KOCHAM WINO (w formie cyfrowej) jest posiadanie Konta w Aplikacji.
- Karta BURGUNDOWA – Karta KOCHAM WINO uprawniająca Uczestnika Programu do uzyskania Rabatu GŁÓWNEGO na wino oraz alkohole mocne oferowane w ramach Asortymentu w wysokości 10% od Cen regularnych.
- Karta SREBNA – Karta KOCHAM WINO uprawniająca Uczestnika Programu do uzyskania Rabatu GŁÓWNEGO na wino oferowane w ramach Asortymentu w wysokości 12% od Cen regularnych oraz na alkohole mocne w wysokości 10% od Cen regularnych. Karta SREBRNA przyznawana jest Uczestnikowi po dokonaniu 6 Wizyt w okresie 12 miesięcy (liczonych od dnia pierwszej Wizyty).
- Karta ZŁOTA – Karta KOCHAM WINO uprawniająca Uczestnika do uzyskania Rabatu GŁÓWNEGO na wino oferowane w ramach Asortymentu w wysokości 15% od Cen regularnych oraz na alkohole mocne w wysokości 10% od Cen regularnych. Karta ZŁOTA przyznawana jest Uczestnikowi Programu po dokonaniu 6 Wizyt w okresie 12 miesięcy (liczonych od dnia pierwszej Wizyty) oraz osiągnięciu OBROTU UCZESTNIKA na łączną kwotę wynoszącą co najmniej 10.000 zł brutto.
- Konto– Konto „Kocham Wino” lub Konto Uczestnika na portalu Winezja.pl.
- Konto „Kocham Wino” – konto, na którym gromadzone są dane związane z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym, w tym przyznane Uczestnikowi Punkty przypisane do Karty KOCHAM WINO. Przez Konto „Kocham Wino” rozumie się zbiór danych przyporządkowanych do Uczestnika, zgromadzonych i zapisanych w systemie AMBRA, w tym założone przez Uczestnika Konto w Aplikacji (Konto Uczestnika w Aplikacji).
- Konto Uczestnika na portalu Winezja.pl (Konto na Winezja.pl) – konto, do którego na skutek pozytywnej weryfikacji Uczestnika, przypisane (udostępnione) zostaną dane związane z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym, w tym przyznane Uczestnikowi Punkty przypisane do Karty KOCHAM WINO.
- OBRÓT UCZESTNIKA – kwota brutto wynikająca z zakupów dokonanych przez Uczestnika, przypisana do numeru karty KOCHAM WINO Uczestnika.
- Paragon – rodzaj dokumentu fiskalnego rozliczającego przyznane Punkty wykorzystane na zakup wybranego produktu w ramach Asortymentu.
- Produkt – wino lub alkohol mocny dostępny w Sklepie z wyłączeniem marek lub produktów:
https://centrumwina.pl/asortyment–lub–marka–nie–bioraca–udzialu–w–programie–kochamwino/ za zakup którego przyznawane są Punkty.
- Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie przyznawane Uczestnikom za zakup określonych Produktów lub skuteczne polecenie Aplikacji na zasadach określonych w Regulaminie. Uczestnicy mogą Wykorzystać Punkty na Asortyment.
- Rabat GŁÓWNY – korzyść polegająca na obniżeniu Ceny regularnej wina oraz alkoholi mocnych dostępnych w Sklepie, przysługująca Uczestnikom posiadających Kartę KOCHAM WINO na zasadach określonych w Regulaminie. Rabat GŁÓWNY nie łączy się z ofertami specjalnymi i innymi akcjami organizowanymi w trakcie lub poza Programem.
- Saldo Punktowe – liczba aktywnych i niewykorzystanych Punktów, które Uczestnik zebrał z tytułu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym lub udziału w akcjach (w tym programach) specjalnych, określonych odrębnym regulaminem.
- Sklep – Sklep „Centrum Wina, Distillers Limited” lub Sklep Partnerski.
- Sklep „Centrum Wina, Distillers Limited” – sklep stacjonarny (placówka handlowa) prowadzony przez AMBRA, posiadający ważne zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży. Lista Sklepów „Centrum Wina, Distillers Limited”, biorących udział w Programie stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Sklep Partnerski – sklep stacjonarny (placówka handlowa), który posiada ważne zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży, współpracujący w ramach Programu z AMBRA na zasadach określonych w odrębnej umowie, w tym Sklep „Skład Wina i Whisky” położony w Pruszkowie przy ul. Gomulińskiego 8, 05−800 Pruszków, prowadzony przez Premium Service sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, KRS: 0000349548. Lista Sklepów Partnerskich biorących udział w Programie stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik lub Klubowicz – uczestnik Programu Lojalnościowego, który w trybie opisanym w niniejszym Regulaminie przystąpił do Programu oraz otrzymał Kartę KOCHAM WINO.
- Winezja.pl – portal internetowy dostępny pod adresem www.winezja.pl, którego administratorem jest Vino−klub.cz s.r.o. z siedzibą w Pradze, Opletalova 25,110 00 Praha 1, spółka prawa czeskiego, wpisana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze pod numerem C 124931. Szczegółowe zasady korzystania z portalu (witryny) oraz usług udostępnianych za pośrednictwem witryny, w tym możliwości dokonania bezpłatnej rezerwacji Produktów (w celu umożliwienia zawarcia umowy sprzedaży Produktów w Sklepach) lub usługi Konta na portalu Winezja.pl, określa regulamin dostępny pod adresem https://winezja.pl/media/wysiwyg/Uploads/Regulamin-Witryny-Winezja.pdf
- Wizyta – dokonanie przez Uczestnika zakupów stacjonarnych w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited” lub Sklepie Partnerskim. W przypadku Sklepów Partnerskich, dokonanie zakupów stacjonarnych musi być poprzedzone dokonaniem uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem portalu Winezja.pl. Jedną Wizytę stanowią wszystkie zakupy dokonane w Sklepie podczas jednego dnia. Zakupy dokonane w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited” oraz w Sklepie Partnerskim traktowane są jako osobne Wizyty (tj. jeśli jednego dnia Uczestnik dokona zakupów w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited” oraz w Sklepie Partnerskim, zakupy te będą traktowane jako 2 oddzielne Wizyty.
- Wykorzystanie Punktów – przeznaczenie określonej liczby Punktów zgromadzonych przez Uczestnika Programu na jego Koncie na wybrany Asortyment, na zasadach określonych w
Regulaminie. Wykorzystanie Punktów polega na obniżeniu Ceny regularnej produktu w ramach Asortymentu maksymalnie do kwoty 1,00 zł brutto (w formie jednorazowego rabatu przysługującego na wybrany produkt, w ramach jednej transakcji zakupowej).
- AMBRA jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 i nast. Kodeksu cywilnego.
- Program organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Celem Programu jest promocja produktów i marki AMBRA, a także podmiotów biorących udział w Programie.
- Zamierzeniem ani celem Programu nie jest utrudnianie dostępu do rynku innym podmiotom oferującym produkty odpowiadające rodzajowo produktom objętym Programem Lojalnościowym (dalej jako: „Inne Podmioty”). W szczególności warunki uczestnictwa w Programie oraz warunki zdobywania Punktów nie są w żaden sposób uzależnione od wykonywania bądź zaniechania przez Uczestników czynności analogicznych do opisanych w Regulaminie w stosunku do produktów Innych Podmiotów – zarówno w czasie trwania Programu, jak i po jego zakończeniu.
- AMBRA zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian na zasadach opisanych w Regulaminie.
AMBRA może dokonać zmian w Regulaminie pod warunkiem, że nie narusza to praw nabytych przez Uczestników. Jeżeli nie określono odmiennie, wszelkie zmiany w Regulaminie będą ogłaszane z trzydniowym wyprzedzeniem w Aplikacji lub za pośrednictwem wiadomości e−mail przesłanej na adres e−mail przypisany do Uczestnika.
2. Program KOCHAM WINO
2.1. Program Lojalnościowy jest organizowany i zarządzany przez AMBRA. Program jest prowadzony na terenie Polski, w Sklepach „Centrum Wina, Distillers Limited”, w Sklepie Sklep „Skład Wina i Whisky”, a także z wykorzystaniem Aplikacji oraz portalu Winezja.pl.
2.2. W ramach Programu Lojalnościowego Uczestnicy zbierają Punkty w związku z dokonaniem zakupów
Produktów w Sklepie (w tym w wyniku dokonania uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem portalu Winezja.pl) lub w wyniku skutecznego polecenia Aplikacji. Liczba Punktów zależy od rodzaju nagradzanej czynności lub wartości przedmiotu zakupu. Uczestnicy otrzymują również Kartę Kocham Wino, która upoważnia do otrzymania określonego Rabatu GŁÓWNEGO na wybrane produkty z Asortymentu dostępne w Sklepach. W trakcie trwania Programu Organizator może organizować akcje specjalne lub dodatkowe promocje dedykowane dla Uczestników. Organizator każdorazowo będzie informował o akcjach i zasadach ich przeprowadzania.
2.3. W Programie nie mogą uczestniczyć osoby, które w czasie trwania Programu są zatrudnione przez AMBRA na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych, w tym na podstawie umów zlecenia czy umów o dzieło. Powyższe postanowienie ma również zastosowanie do osób zatrudnionych w Sklepach lub podmiocie administrującym platformę Winezja.pl.
3. Uczestnicy
3.1. Uczestnikiem Programu (Klubowiczem) może być wyłącznie osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, zamieszkuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, prawidłowo wypełniła Ankietę Uczestnika i otrzymała Kartę KOCHAM WINO (w wersji elektronicznej lub fizycznej).
3.2. Wypełniając Ankietę Uczestnika konieczne jest podanie następujących danych:
- w przypadku Ankiety Uczestnika w formie papierowej:
a) numer telefonu (w celu otrzymania kodu weryfikującego tożsamość, który jest konieczny do zalogowania się do Aplikacji lub skorzystania z funkcjonalności portalu Winezja.pl); b) adres e−mail;
- imię i nazwisko;
- data urodzenia;
- kod pocztowy.
- w przypadku Ankiety Uczestnika w formie elektronicznej (uzupełnianej w Aplikacji lub za pośrednictwem dedykowanej podstrony w domenie należącej do AMBRA, do której osoba przystępująca do Programu zostanie przekierowana z portalu Winezja.pl):
- numer telefonu (w celu otrzymania kodu weryfikującego tożsamość);
- adres e−mail;
- imię i nazwisko;
- data urodzenia;
- kod pocztowy.
Niezależnie od formy Ankiety Uczestnika, Uczestnik składa oświadczenie, że jest osobą pełnoletnią, zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego treść. Złożenie oświadczeń, o których mowa w zdaniu powyżej, następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkboxa).
3.3. Osoba przystępująca do Programu otrzymuje indywidualnie nadany numer Karty KOCHAM WINO:
- po prawidłowym wypełnieniu i podpisaniu Ankiety Uczestnika w formie papierowej w Sklepie
„Centrum Wina, Distillers Limited” oraz akceptacji dokumentu przez upoważnionego do tego pracownika tego Sklepu; albo
- po otrzymaniu przez AMBRA prawidłowo wypełnionej Ankiety Uczestnika w formie elektronicznej.
- Karta KOCHAM WINO zawiera unikalny numer. Przyjmuje się, że posiadaczem Karty KOCHAM WINO uprawnionym do jej używania jest Uczestnik.
- AMBRA nie ma obowiązku informować Uczestnika o błędnie lub niepoprawnie wypełnionej Ankiecie Uczestnika. Jednakże AMBRA spróbuje skontaktować się z Uczestnikiem z prośbą o potwierdzenie lub uzupełnienie danych.
- W przypadku stwierdzenia przez AMBRA niekompletnie, nieczytelnie lub niepoprawnie wprowadzonych danych do Ankiety Uczestnika lub powzięcia wątpliwości co do prawdziwości danych, AMBRA jest uprawniona do tymczasowej blokady Karty KOCHAM WINO do czasu wypełnienia Ankiety Uczestnika zgodnie z Regulaminem lub dostatecznego wyjaśnienia wątpliwości powstałych po stronie AMBRA.
- Jednokrotne zgłoszenie do Programu jest wystarczające. Wielokrotne zapisanie się do Programu, z wykorzystaniem tych samych danych, spowoduje utratę OBROTU UCZESTNIKA i Punktów na zdublowanym (drugim) Koncie oraz dezaktywację Karty KOCHAM WINO powiązanej z tym Kontem.
3.8. Dane wskazane przez Uczestnika w Ankiecie Uczestnika powinny być aktualne i zgodne ze stanem rzeczywistym. Uczestnik ma obowiązek aktualizacji danych, o których mowa w poprzednim zdaniu. Informacje o zmianie danych podanych przez Uczestnika w Ankiecie Uczestnika (w formie papierowej) wypełnionej podczas przystępowania do Programu, należy przekazywać do Biura
Obsługi KOCHAM WINO drogą elektroniczną na adres: kochamwino@kochamwino.com.pl. W przypadku posiadania Aplikacji, Uczestnik powinien zmienić stosowne dane przy wykorzystaniu funkcjonalności Aplikacji. AMBRA nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprzekazania przez Uczestnika informacji o zmianie danych.
- Informacje dotyczące Programu mogą być przekazywane Uczestnikowi w formie elektronicznej, w tym pocztą e−mail lub na numer telefonu, który Uczestnik wskazał w Ankiecie Uczestnika lub za pośrednictwem Aplikacji.
- Wszelkie działania podjęte z wykorzystaniem danych Uczestnika traktowane są jako działania Uczestnika.
- Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i nie stanowi warunku przystąpienia do Programu. Użytkownik może w każdym momencie wycofać udzielone zgody za pośrednictwem funkcjonalności Aplikacji lub poprzez wysłanie wiadomości na adres kochamwino@kochamwino.com.pl.
4. Aplikacja i Winezja.pl
4.1. W ramach Programu Uczestnik może korzystać z Aplikacji, w szczególności:
- korzystać z wirtualnej Karty KOCHAM WINO;
- wyświetlać Saldo Punktowe;
- wyświetlać informacje o wirtualnej Karcie KOCHAM WINO, w tym: rodzaju (kolorze) Karty KOCHAM WINO, numerze Karty KOCHAM WINO;
- wyświetlać informacje o transakcjach dokonanych w ramach Programu;
- wyświetlać informacje o szczególnych lub dodatkowych akcjach promocyjnych kierowanych do Uczestników Programu.
- Szczegółowe zasady dotyczące korzystania z Aplikacji dostępne są w regulaminie Aplikacji. Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu Aplikacji i nie zgłasza do niego zastrzeżeń.
- Uczestnik może za pośrednictwem funkcjonalności portalu Winezja.pl uczestniczyć w Programie, w szczególności:
- gromadzić Punkty na zasadach opisanych w Regulaminie;
- deklarować chęć Wykorzystania Punktów na zasadach opisanych w Regulaminie;
- korzystać z przypisanego do wirtualnej Karty KOCHAM WINO Rabatu GŁÓWNEGO
(rezerwować produkty po cenach obniżonych na skutek zastosowania Rabatu GŁÓWNEGO);
- wyświetlać Saldo Punktowe, w tym informacje o liczbie Punktów naliczonych zgodnie z Regulaminem Programu, na zasadach określonych w Regulaminie Programu;
- wyświetlać informacje o wirtualnej Karcie KOCHAM WINO, w tym: rodzaju (kolorze) Karty KOCHAM WINO, numerze Karty KOCHAM WINO;
- wyświetlać informacje o transakcjach dokonanych w ramach Programu;
- wyświetlać informacje o szczególnych lub dodatkowych akcjach promocyjnych kierowanych do Uczestników Programu.
4.4. Korzystanie z wszystkich funkcjonalności Winezja.pl w ramach Programu jest możliwe pod warunkiem:
- weryfikacji Uczestnika za pośrednictwem dedykowanej podstrony w domenie należącej do AMBRA, do której Uczestnik zostanie przekierowany z portalu Winezja.pl lub przy wykorzystaniu Aplikacji (w przypadku posiadania Konta Uczestnika w Aplikacji) za pośrednictwem dedykowanego przycisku odsyłającego do portalu Winezja.pl z Aplikacji;
- posiadania przez Uczestnika Konta na portalu Winezja.pl (w przypadku braku takiego Konta, możliwe jest jego założenie po dokonaniu weryfikacji, jednak nie później niż do momentu wygaśnięcia sesji witryny).
- Weryfikacja nastąpi poprzez uzupełnienie aktualnych danych Uczestnika w Programie (numeru telefonu oraz adresu e−mail) oraz kodu weryfikacyjnego. W przypadku weryfikacji dokonanej z wykorzystaniem Aplikacji, Uczestnik nie jest zobowiązany dokonywać dodatkowych czynności – weryfikacja odbywa się w sposób automatyczny. W wyniku pozytywnej weryfikacji system AMBRA udostępnia do Winezja.pl zgromadzone na Koncie „Kocham Wino” dane Uczestnika, które zostaną przypisane do Konta Uczestnika na portalu Winezja.pl (w momencie zalogowania na to Konto) na czas uczestniczenia w Programie – w momencie pierwszego zalogowania się przez Użytkownika na
Konto; jeżeli Użytkownik jest zalogowany na Konto w momencie dokonania weryfikacji, przypisanie danych nastąpi automatycznie (tzw. procedura „łączenia Kont”).
- Szczegółowe zasady korzystania z portalu (witryny) Winezja.pl oraz usług udostępnianych za pośrednictwem tej witryny, w tym możliwości dokonania bezpłatnej rezerwacji Produktów (w celu umożliwienia zawarcia umowy sprzedaży Produktów w Sklepach) lub usługi Konta Uczestnika na portalu Winezja.pl, określa regulamin witryny Winezja.pl. Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu witryny Winezja.pl i nie zgłasza do niego zastrzeżeń.
5. Karty KOCHAM WINO
5.1. Karta KOCHAM WINO umożliwia udział w Programie na zasadach określonych w Regulaminie, w tym do rejestracji Punktów gromadzonych przez Uczestnika w Programie, do Wymiany Punktów oraz korzystania z Rabatów GŁÓWNYCH.
5.2. Karta KOCHAM WINO pozostaje własnością AMBRA. Karty KOCHAM WINO nie można zbywać lub przekazywać w inny sposób osobom trzecim. Zalecane jest zabezpieczenie numeru Karty KOCHAM WINO przed dostępem osób nieuprawnionych.
5.3. Karty KOCHAM WINO nie są elektronicznymi instrumentami płatniczymi, a w szczególności nie są kartami kredytowymi, debetowymi ani innymi kartami z funkcją płatniczą.
5.4. W przypadku utraty Karty KOCHAM WINO lub podejrzenia, że osoba nieupoważniona wykorzystuje numer Karty KOCHAM WINO Uczestnika, Uczestnik powinien niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi KOCHAM WINO drogą elektroniczną na adres: kochamwino@kochamwino.com.pl.
AMBRA odpowiada za szkody powstałe w wyniku braku informacji lub spóźnionej informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, tylko w przypadku szkód powstałych z winy umyślnej lub przez rażące niedbalstwo AMBRA.
5.5. W przypadku zgłoszenia utraty Karty KOCHAM WINO lub zgłoszenia podejrzenia, że osoba nieupoważniona wykorzystuje numer Karty KOCHAM WINO Uczestnika, Konto oraz Karta KOCHAM WINO zostanie zablokowana przez AMBRA do czasu wyjaśnienia nieprawidłowości.
5.6. Karty KOCHAM WINO z tytułu uczestnictwa w Programie otrzymuje się w następujących przypadkach:
- Karta BURGUNDOWA – przy rejestracji w Programie zgodnie z Regulaminem, w
szczególności zgodnie z pkt. 3.3. Regulaminu;
- Karta SREBRNA – niezwłocznie po odbyciu 6 Wizyt w przeciągu 12 miesięcy (liczonych od dnia pierwszej Wizyty). Brak Wizyty w ciągu dwóch lat kalendarzowych od dnia przyznania Karty SREBRNEJ powoduje powrót do Karty BURGUNDOWEJ i związanych z nią benefitów; 3. Karta ZŁOTA – niezwłocznie po odbyciu 6 Wizyt w przeciągu 12 miesięcy i osiągnięciu OBROTU UCZESTNIKA na kwotę 10.000 zł brutto. Brak Wizyty w ciągu roku kalendarzowego od dnia przyznania Karty ZŁOTEJ powoduje powrót do Karty SREBNEJ i związanych z nią benefitów.
W przypadku rejestracji na podstawie pkt. 3.2. ust. 1 Regulaminu – Uczestnik może otrzymać fizyczną Kartę BURGUNDOWĄ, a w przypadku rejestracji na podstawie pkt. 3.2. ust. 2 Regulaminu – Uczestnik otrzymuje wirtualną Kartę BURGUNDOWĄ. W przypadku otrzymania Karty SREBRNEJ lub Karty ZŁOTEJ – karty te są wydawane w wersji tożsamej (tj. fizycznej lub wirtualnej) z wydaną Uczestnikowi
Kartą BURGUNDOWĄ.
5.7. Po zmianie Karty ZŁOTEJ na SREBNĄ, aby powrócić do Karty ZŁOTEJ Uczestnik musi:
- osiągnąć OBRÓT UCZESTNIKA na kwotę 5.000 zł brutto oraz
- przeprowadzić minimum 6 Wizyt w okresie 12 miesięcy (liczonych od dnia pierwszej Wizyty po zmianie koloru Karty).
5.8. Po zmianie Karty SREBNEJ na BURGUND, aby powrócić do Karty SREBRNEJ Uczestnik musi:
1. przeprowadzić minimum 6 Wizyt w okresie 12 miesięcy (liczonych od dnia pierwszej Wizyty po zmianie koloru Karty).
5.9. Karty KOCHAM WINO wiążą się z następującymi benefitami dla Uczestnika:
- Karta BURGUNDOWA – Rabat GŁÓWNY w wysokości 10% na wino oraz alkohole mocne oferowane w ramach Asortymentu, obliczany na podstawie Cen regularnych;
- Karta SREBRNA – Rabat GŁÓWNY w wysokości 12% na wino oraz 10% na alkohole mocne oferowane w ramach Asortymentu, obliczany na podstawie Cen regularnych;
- Karta ZŁOTA – Rabat GŁÓWNY w wysokości 15% na wino oraz 10% na alkohole mocne oferowane w ramach Asortymentu, obliczany na podstawie Cen regularnych.
5.10. Karta KOCHAM WINO, wraz z benefitami z nią związanymi, jest aktywna od momentu jej wydania zgodnie z Regulaminem przez cały czas udziału Uczestnika w Programie lub przez cały czas trwania Programu (w zależności od tego, które zdarzenie jest wcześniejsze) za wyjątkiem sytuacji, w których Karta KOCHAM WINO jest blokowana zgodnie z Regulaminem.
6. Gromadzenie Punktów za nabywanie Produktów
6.1. W związku z nabywaniem Produktów, Uczestnik może gromadzić Punkty przy użyciu Karty SREBRNEJ lub Karty ZŁOTEJ (bądź numeru wskazanych Kart KOCHAM WINO). Uczestnik nie może gromadzić Punktów na zasadach określonych w niniejszym rozdziale w momencie posiadania Karty BURGUNDOWEJ (w przypadku dokonania zakupu Produktów, Punkty nie zostaną przypisane). Punkty przyznawane są według następującej formuły (przelicznika): za każde 10 złotych brutto wydanych na Produkt z wykorzystaniem Karty SREBRNEJ lub Karty ZŁOTEJ, Organizator przyznaje 1 Punkt (tzn. 1zł brutto = 0,1 Punktu). Punkty są przyznawane za zakup produktów, których cena nie została obniżona w ramach innej promocji lub oferty specjalnej nie opisanej w niniejszym Regulaminie.
6.2. Do naliczenia Punktów zgodnie z pkt. 6.1. Regulaminu dochodzi wyłącznie w sytuacji:
- zakupu Produktu w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited” (w tym po uprzednim dokonaniu rezerwacji Produktu za pośrednictwem portalu Winezja.pl);
- zakupu Produktu w Sklepie Partnerskim (wyłącznie po uprzednim dokonaniu rezerwacji Produktu za pośrednictwem portalu Winezja.pl).
W przypadku dokonania rezerwacji Produktu za pośrednictwem portalu Winezja.pl, Punkty zostaną naliczone dopiero w momencie zawarcia umowy sprzedaży w Sklepie. Naliczenie Punktów nie jest możliwe za dokonanie samej tylko rezerwacji Produktu dokonanej za pośrednictwem portalu Winezja.pl (bez dokonania zakupu zarezerwowanego wcześniej Produktu w Sklepie) lub niezrealizowanie zamówienia dokonanego w inny sposób dopuszczalny przez AMBRA. W ramach Programu Punkty nie są także przyznawane za usługę obsługi rezerwacji, którą można zamówić za pośrednictwem portalu (witryny).
6.3. W celu gromadzenia (naliczenia) Punktów Uczestnik Programu (Klubowicz) powinien:
- w przypadku zakupów stacjonarnych, tj. w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited” lub
Sklepie Partnerskim, okazać pracownikowi Kartę SREBRNĄ LUB Kartę ZŁOTĄ (w formie fizycznej lub cyfrowej) na początku transakcji zakupowej;
- w przypadku dokonywania zakupów w Sklepie po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji za pośrednictwem portalu Winezja.pl: w momencie dokonania rezerwacji osoba musi zostać zweryfikowana jako Uczestnik zgodnie z pkt 4.4. i 4.5. Regulaminu, a następnie dokonać zakupu zarezerwowanego Produktu w Sklepie.
- Po wystawieniu dokumentu fiskalnego lub po zakończeniu procesu realizacji zapłaty, wprowadzenie numeru Karty KOCHAM WINO (Karty SREBRNEJ lub Karty ZŁOTEJ) i tym samym naliczenie Punktów lub Wykorzystanie Punktów w ramach danej transakcji nie jest już możliwe.
- Organizator nie naliczy Punktów za transakcje, w ramach której Uczestnik Wykorzystuje Punkty.
- W przypadku zakupów stacjonarnych, tj. podczas fizycznego przebywania w Sklepie, identyfikacja Klubowicza następuje w chwili wprowadzenia numeru Karty SREBRNEJ lub Karty ZŁOTEJ przez pracownika Sklepu do systemu AMBRA. W przypadku korzystania z możliwości rezerwacji Produktu za pośrednictwem portalu Winezja.pl, Uczestnik identyfikowany (weryfikowany) jest na zasadach określonych w rozdziale 4. powyżej („Aplikacja i Winezja.pl”). Wysokość wszystkich zgromadzonych Punktów na Koncie „Kocham Wino” będzie widoczna w systemie dla pracownika Sklepu „Centrum Wina, Distillers Limited” i może być przekazana Uczestnikowi Programu na jego życzenie przy okazji dokonywanej transakcji lub będzie widoczna na Koncie Uczestnika w Aplikacji następnego dnia po dokonaniu transakcji lub portalu Winezja.pl (pod warunkiem, że Uczestnik przeszedł proces weryfikacyjny na zasadach opisanych w Regulaminie). W przypadku braku łączności online, wysokość zgromadzonych Punktów z uwzględnieniem ostatniej transakcji, może być widoczna dopiero po przywróceniu łączności z centralnym systemem AMBRA. Sprzedawca ma prawo zadać dodatkowe pytania w celu poprawnej identyfikacji Uczestnika Programu. W przypadku aktywności poprzez Aplikację lub Konto Uczestnika na portalu Winezja.pl, sugerującej możliwość posługiwania się Kontem przez nieuprawnioną do tego osobę trzecią, AMBRA ma prawo do skontaktowania się z Uczestnikiem w celu weryfikacji wątpliwości, a także do zablokowania Karty KOCHAM WINO (Karty SREBRNEJ lub Karty ZŁOTEJ).
- Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę lub nagrody rzeczowe.
- AMBRA zastrzega sobie prawo do korekty liczby Punktów naliczonych Uczestnikowi, w tym do anulowania części lub wszystkich przyznanych Punktów w razie przyznania ich na skutek zachowania sprzecznego z Regulaminem. AMBRA poinformuje Uczestnika o przyczynie korekty.
7. Gromadzenie Punktów za skuteczne polecenie Aplikacji
7.1. Uczestnik może gromadzić Punkty za skuteczne polecenie Aplikacji osobom, które nie są Uczestnikami i nie posiadają Konta „Kocham Wino”.
7.2. W zamian za każde skuteczne polecenie Aplikacji Uczestnik otrzyma 20 Punktów.
7.3. Polecający Uczestnik otrzyma Punkty w zamian za skuteczne polecenie Aplikacji w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków:
- Uczestnik przekaże osobie, która nie jest Uczestnikiem i nie posiada Konta „Kocham Wino”, kod polecający (z wykorzystaniem funkcjonalności Aplikacji);
- osoba, która otrzymała kod polecający pobierze Aplikację, zainstaluję ja na swoim urządzeniu końcowym, a następnie przystąpi do Programu wypełniając Ankietę Uczestnika i podając w wyznaczonym miejscu otrzymany od Uczestnika kod polecający;
- nowy Klubowicz dokona zakupu Produktu w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited” (w tym po uprzednim dokonaniu rezerwacji Produktu za pośrednictwem portalu Winezja.pl) o wartości co najmniej 30 zł brutto.
7.4. Punkty w zamian za skuteczne polecenie Aplikacji zostaną zapisane pod numerem Karty KOCHAM WINO Uczestnika, polecającego Aplikację następnego dnia, po dniu, w którym spełnione zostały warunki, o których mowa w niniejszym rozdziale.
- Stan Konta 8.1. Naliczone Uczestnikowi Punkty są zapisywane pod numerem Karty KOCHAM WINO Uczestnika w systemie AMBRA. Aktualne Saldo Punktowe można sprawdzić za pośrednictwem Biura Obsługi KOCHAM WINO, bezpośrednio w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited”, na Koncie Uczestnika w Aplikacji lub na portalu Winezja.pl (pod warunkiem, że Uczestnik przeszedł proces weryfikacyjny na zasadach opisanych w Regulaminie, a także zalogował się na Konto Uczestnika na portalu Winezja.pl). AMBRA może również informować Uczestnika o Saldzie Punktowym za pośrednictwem wiadomości e−mail lub SMS.
8.2. Zastrzeżenia dotyczące prawidłowości lub kompletności informacji o Saldzie Punktowym, otrzymanych za pośrednictwem wiadomości sms lub e−mail, podczas wizyty w Sklepie lub w postaci informacji wyświetlonych w Aplikacji lub na Koncie Uczestnika na portalu Winezja.pl, muszą zostać przekazane w formie pisemnej na adres e−mail kochamwino@kochamwino.com.pl najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia otrzymania informacji. Do zastrzeżeń należy dołączyć odpowiednie dokumenty fiskalne (np. paragony) wydane w związku z nabyciem Produktu, za które Punkty zostały nienaliczone lub naliczone w niewłaściwy sposób. AMBRA zastrzega, że w przypadku nieprzekazania zastrzeżeń we wskazanym terminie uznaje się, że Uczestnik potwierdził Saldo Punktowe i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń.
9. Wykorzystanie Punktów
9.1. Wykorzystanie Punktów polega na obniżeniu Ceny regularnej wybranego produktu w ramach
Asortymentu maksymalnie do kwoty 1,00 złotych brutto (w formie jednorazowego rabatu przysługującego w ramach jednej transakcji zakupowej), według następującej formuły (przelicznika): 1,00 zgromadzony Punkt = rabat (obniżka) w wysokości 1,00 zł brutto.
9.2. W celu Wykorzystania Punktów, Uczestnik Programu (Klubowicz) powinien okazać pracownikowi Sklepu Kartę KOCHAM WINO (w formie fizycznej lub cyfrowej) oraz poinformować pracownika o zamiarze Wykorzystania Punktów. W przypadku, gdy Uczestnik nie ma przy sobie Karty KOCHAM WINO, wystarczające będzie podanie numeru Karty KOCHAM WINO lub okazanie dokumentu stwierdzającego tożsamość, który umożliwi identyfikację Uczestnika. W przypadku skorzystania z mechanizmu rezerwacji, Uczestnik (Klubowicz) może za pośrednictwem funkcjonalności portalu Winezja.pl zadeklarować chęć Wykorzystania Punktów, co nastąpi dopiero w momencie odbioru oraz zapłaty za wybrany produkt z Asortymentu. W ramach funkcjonalności Portalu Uczestnik otrzyma informację dotyczącą wartości rezerwacji dokonanej z Wykorzystaniem Punktów.
9.3. Naliczenie rabatu (obniżki) na przedmiot z Asortymentu w ramach Wykorzystania Punktów jest dokonywane każdorazowo poprzez odliczenie kwoty (wysokości) rabatu od Cen regularnych tych produktów tj. od cen brutto nieobjętych Rabatem GŁÓWNYM, rabatami wynikającymi z innych promocji, w tym tymczasowych obniżek cen.
9.4. Uczestnik nie może decydować o liczbie Punktów, które chciałby jednorazowo wykorzystać (zużyć). W wyniku Wykorzystania Punktów nastąpi odjęcie od Salda Punktowego możliwie maksymalnej liczby zgromadzonych i aktywnych Punktów – tj. liczby Punktów obniżającej cenę wybranego produktu maksymalnie do kwoty 1,00 zł brutto). W przypadku, gdy Saldo Punktów Uczestnika jest wyższe niż maksymalna wartość obniżki przyznanej w ramach Wykorzystania Punktów (tj. pomimo maksymalnego obniżenia ceny wybranego produktu z Asortymentu, Uczestnik w dalszym ciągu będzie posiadał Punkty), niezużyte w ramach jednej transakcji zakupowej Punkty nie przepadają i mogą zostać wykorzystane w terminie, o którym mowa w pkt. 9.11. W ramach Wykorzystywania Punktów z Salda Punktów może zostać odjęte minimum 0,01 Punktu.
9.5. Punkty może realizować tylko Uczestnik. Uczestnik nie może przekazywać Rabatu GŁÓWNEGO, Punktów lub innych uprawnień przysługujących mu na mocy Regulaminu innym osobom, nawet jeśli są Uczestnikami.
9.6. AMBRA zastrzega sobie prawo do zmiany zasad gromadzenia lub wykorzystywania Punktów. Zmiany w tym zakresie mogą dotyczyć w szczególności: warunków, na jakich są przyznawane Punkty, ilości Punktów naliczanych w zamian za zakup produktów lub polecenie Aplikacji, rodzaju Kart KOCHAM WINO uprawniających do gromadzenia Punktów, zakresu Asortymentu. Uczestnik zostanie powiadomiony o zmianie z 30−dniowym wyprzedzeniem,, poprzez ich ogłoszenie w Aplikacji lub za pośrednictwem wiadomości e−mail przesłanej na adres e−mail przypisany do
Uczestnika. Wprowadzone zmiany nie będą miały wpływu na Punkty zgromadzone lub zużyte przez Uczestnika przed wprowadzeniem zmiany.
9.7. AMBRA zastrzega sobie także prawo do zrezygnowania z przyznawania Punktów na dotychczasowych zasadach. W przypadku podjęcia przez Organizatora decyzji w tym zakresie, Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji z 60−dniowym wyprzedzeniem, ogłoszonej w Aplikacji lub za pośrednictwem wiadomości e−mail przesłanej na adres e−mail przypisany do Uczestnika. Niezależnie od decyzji AMBRA, Uczestnicy w dalszym ciągu będą mogli wymienić niewykorzystane Punkty na produkty z Asortymentu do momentu upływu ich ważności.
9.8. Wymiana Punktów zostanie potwierdzona na Paragonie oraz odnotowana w serwisie AMBRA.
9.9. Uczestnik nie może dysponować Punktami i Kartą KOCHAM WINO w sposób odmienny niż przewidują to postanowienia Regulaminu lub bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. W szczególności Uczestnik nie może dokonywać przelewów wierzytelności przysługujących mu z tytułu udziału w Programie na osobę trzecią, jak i ustanawiać zabezpieczenia na Punktach, Karcie KOCHAM WINO lub Koncie.
9.10. Punkty są zużywane (w ramach Wykorzystywania Punktów) zgodnie z kolejnością ich uzyskania w Programie, tzn. Punkty naliczone Uczestnikowi wcześniej wykorzystywane są w pierwszej kolejności.
9.11. Naliczone na rzecz Uczestnika Punkty są ważne przez 3 lata od momentu ich naliczenia w systemie AMBRA. Po upływie 3 lat od momentu ich naliczenia tracą ważność i zostają bezpowrotnie usunięte z Konta. Uczestnikowi nie przysługuje z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie względem AMBRA.
9.12. AMBRA zastrzega możliwość czasowej niedostępności funkcjonalności Wykorzystania Punktów na skutek przerwy połączenia online z centralnym systemem z przyczyn niezależnych od AMBRA, w tym z przyczyn losowych, z powodu przeprowadzenia niezbędnych czynności serwisowych, a także z uwagi na wewnętrzne przetwarzanie danych w systemie.
10. Rezygnacja z uczestnictwa w Programie
10.1. Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w Programie poprzez:
- wysłanie do AMBRA listownie (na adres Biura Obsługi KOCHAM WINO: AMBRA BRANDS sp. z o.o., u. Puławska 336, 02−819 Warszawa z dopiskiem: „Program Kocham Wino”) lub mailowo (na adres e−mail kochamwino@kochamwino.com.pl) informacji o chęci rezygnacji z udziału w Programie, lub
- poinformowanie o chęci rezygnacji osobiście w Sklepie „Centrum Wina, Distillers Limited” lub Sklepie Partnerskim;
- usunięcie Konta Uczestnika w Aplikacji.
10.2. Rezygnacja złożona zgodnie z pkt. 10.1. zostanie uwzględniona niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia poprawnego złożenia rezygnacji. Od momentu rezygnacji z udziału w Programie Uczestnik traci status Klubowicza i nie może brać udziału w Programie, w tym korzystać z Karty KOCHAM WINO, chyba że ponownie przystąpi do Programu. Organizator zastrzega, że w przypadku ponownego przystąpienia do Programu osoba uczestniczy w Programie wyłącznie w odpowiednim jego zakresie, tj. tylko od momentu ponownego przystąpienia do Programu zgodnie z Regulaminem. W przypadku ponownego przystąpienia do Programu nie będą uwzględniane Punkty przyznane i niewykorzystane przez Uczestnika przed złożeniem rezygnacji z Programu.
- Postępowanie reklamacyjne, wymiana lub zwrot Asortymentu 11.1. Jeżeli nie określono odmiennie w Regulaminie, wszelkie reklamacje dotyczące Programu mogą być zgłaszane listownie (przesyłając reklamację na adres Biuro Obsługi KOCHAM WINO: AMBRA BRANDS sp. z o.o., u. Puławska 336, 02−819 Warszawa z dopiskiem: „Program Kocham Wino”) lub mailowo (przesyłając reklamację na adres kochamwino@kochamwino.com.pl) w czasie trwania Programu, jak i w terminie 14 dni od dnia zakończenia Programu.
- Reklamacja powinna zwierać co najmniej: imię i nazwisko Uczestnika, numer Karty KOCHAM WINO,
a także przedstawienie dokładnego opisu i przyczyny reklamacji. Reklamacja może zawierać e−mail Uczestnika, jeżeli jest inny niż adres e−mail Uczestnika przypisany do tego Uczestnika, w związku z jego uczestnictwem w Programie.
- AMBRA będzie rozpatrywać reklamacje na podstawie Regulaminu w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
- Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji AMBRA w sprawie reklamacji listem poleconym lub e− mailem wysłanym na adres wskazany w reklamacji w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji przez AMBRA. W przypadku braku wskazania przez Uczestnika innego adresu e−mail, decyzja AMBRA zostanie przesłana na adres e−mail przypisany do Uczestnika, w związku z jego uczestnictwem w Programie.
- Reklamacji dotyczących Asortymentu uzyskanego w wyniku Wykorzystania Punków Uczestnik może dokonać w Sklepie, w którym Uczestnik otrzymał produkt, w terminie 30 dni od dnia otrzymania produktu. W przypadku uzasadnionej reklamacji produktów z Asortymentu (otrzymanych w wyniku Wykorzystania Punktów), Uczestnik otrzyma pełnowartościowy produkt odpowiadający reklamowanemu produktowi w terminie 14 dni. Jeżeli wymiana zgodnie ze zdaniem poprzednim nie będzie możliwa z przyczyn niezależnych od Organizatora, Uczestnik może wybrać produkt o takiej samej Cenie regularnej, co reklamowany produkt. Punkty zużyte w ramach Wykorzystania Punktów nie zostają zwrócone na Konto.
- Reklamacje złożone po upływie terminu lub bez zachowania procedury reklamacyjnej nie będą rozpatrywane.
- W przypadku gdy Uczestnik dokonuje zwrotu Produktów, wraz ze zwrotem usunięte zostaną naliczone za ten Produkt Punkty.
11. Zakończenie Programu
11.1. Program Lojalnościowy trwa do odwołania. W przypadku decyzji Organizatora o zakończeniu Programu Uczestnik zostanie niezwłocznie poinformowany na co najmniej 30 dni przed planowanym zakończeniem Programu. Informacja ta może zostać przekazana także poprzez Aplikację lub za pośrednictwem wiadomości e−mail lub SMS przesłanej na adres e− mail lub numer telefonu podany w Ankiecie Uczestnika.
- Gdy Program zostanie zakończony, Uczestnicy będą mogli wymienić niewykorzystane Punkty na produkty z Asortymentu w terminie określonym w zawiadomieniu o zakończeniu Programu. Po upływie tego terminu wymiana Punktów nie będzie możliwa, Punkty zostaną trwale zablokowane i usunięte, a Uczestnikom nie będzie przysługiwało prawo ich wymiany na gotówkę lub nagrody rzeczowe.
12. Postanowienia końcowe
AMBRA zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych oraz czynności podejmowanych przez Uczestników w ramach Programu. W przypadku zaistnienia wątpliwości, czy Uczestnik spełnił wszystkie wymogi zawarte w Regulaminie, Organizator ma prawo wstrzymać się z naliczeniem Punktów, uznaniem rabatu, wydaniem Karty KOCHAM WINO, Wymianą Punktów do czasu wykazania przez Uczestnika, że spełnił on wszystkie wymogi zawarte w Regulaminie. W przypadku stwierdzenia, że Uczestnik naruszył zasady Programu, w szczególności podał nieprawdziwe dane lub dokonał czynności uprawniających do naliczenia Punktów w sposób sprzeczny z zasadami opisanymi w Regulaminie, AMBRA ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie. Wykluczenie Uczestnika z Programu będzie równoznaczne z brakiem możliwości dalszego udziału w Programie oraz otrzymania i posługiwania się Kartą KOCHAM WINO, a także z utratą benefitów związanych z Kartą KOCHAM WINO. AMBRA poinformuje Uczestnika o przyczynie wykluczenia z Programu. Uczestnik może dokonać reklamacji decyzji na zasadach opisanych w rozdziale 10.
(„Postępowanie reklamacyjne, wymiana lub zwrot Asortymentu”).
- Zasady Programu określają wyłącznie: Regulamin, regulamin Aplikacji (w zakresie korzystania z Aplikacji, w tym w zakresie rejestrowania użytkownika Aplikacji), regulamin witryny Winezja.pl (w zakresie korzystania z portalu Winezja, w tym w zakresie dokonywania rezerwacji poprzez Winezja.pl) oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Wszelkie materiały promocyjno− reklamowe dotyczące Programu mają charakter wyłącznie informacyjny.
- Udział w Programie jest dobrowolny. Wzięcie udziału w Programie oznacza akceptację postanowień zawartych w Regulaminie.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych na potrzeby Programu jest Organizator. Dane
- Uczestników Programu będą przetwarzane wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Programu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.
Załącznik 1
Lista sklepów sieci „Centrum Wina, Distillers Limited”:
Załącznik 2
Sklepy partnerskie:
Skład Wina i Whisky ul. Gomulińskiego 8, 05−804 Pruszków
Załącznik 3
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych | |
Administrator danych | Administratorem danych osobowych Uczestników, który przetwarza te dane, jest Ambra Brands s p. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 336, 02− 819 Warszawa (dalej „Administrator”) |
Dane kontaktowe | Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który nadzoruje przestrzeganie zasad ochrony danych w Ambra Brands Sp. z o.o. Można się z nim skontaktować poprzez adres e−mail inspektorochronydanych@ambrabrands.pl lub drogą pocztową: AMBRA BRANDS sp. z o.o., u. Puławska 336, 02−819 Warszawa. |
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania | Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celu wzięcia udziału w Programie lojalnościowym „KOCHAM WINO”, w tym w szczególności w celu wydania Uczestnikowi Karty KOCHAM WINO, przyznania Uczestnikowi określonych benefitów, w tym Rabatu GŁÓWNEGO oraz Punktów, i rozpatrywania ewentualnych reklamacji, a także w celu promocji, reklamy i marketingu produktów (towarów i usług) i marki administratora Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie usprawiedliwiony cel administratora danych, jakim jest marketing własnych produktów (towarów i usług) i marki administratora oraz możliwość przeprowadzenia Programu zgodnie z Regulaminem [art. 6 ust 1 lit. f) RODO]. |
Okres przez który dane będą przechowywane | Dane Uczestnika będą przetwarzane przez okres uczestnictwa w Programie lojalnościowym „KOCHAM WINO”. Po tym czasie dane będą przetwarzane wyłącznie przez okres oraz w zakresie dopuszczalnym przez przepisy prawa, w szczególności do upływu okresu przedawnienia roszczeń Uczestnika wobec Organizatora |
Odbiorcy danych | Dane Uczestnika będą przekazywane innym odbiorcom w postaci: podmiotów zapewniających obsługę IT, podmiotów z branży kurierskiej i pocztowej, Premium Service sp. z o.o., Vino−klub.cz s.r.o. |
Prawa osoby, której dane dotyczą | Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo dostępu do danych osobowych, w tym otrzymania kopii danych, prawo żądania sprostowania danych osobowych, prawo żądania usunięcia danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Masz również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej. |
Informacja o dobrowolności podania danych | Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne. Brak zgody Uczestnika na otrzymywanie komunikacji o charakterze marketingowym uniemożliwi przesyłanie informacji o atrakcyjnych dla Uczestnika ofertach produktów (towarów lub usług) |